Kızlar merhaba doğum yapalı 35 gün oldu. Bi kaç arkadaşım kırkın çıkınca yine kanaman olacak dedi şaşırdım ilk hamileliğim kırk çıkınca kanama olacağını bilmiyordum hiç duymamıştım. Normal adet olur gibi mi olacak bu kanama süresi kişiden kişiye değişiyor mu sizin nasıl oldu acaba kaçıncı günde oldu kanamanız cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim 💕