SKayaa Arkadaşlar 12+5 deyim bugün ikili taramaya gittiğimde doktor bebeğin erkek olduğunu söyledi ilk gebeliğim ve biraz heyecanda var alışveriş yapmak istiyorum ama sizce beklemeli miyim, değişme ihtimali var mıdır !
susis SKayaa bizim de 12. hafta kontrolümüzde çok net göstermişti gayet emin olmuştuk hiç de değişmedi.
SKayaa Mervvvever alttan üstten iyice baktı gösteriyor dedi iki kez sordum ikisinde de erkek dedi oran bile vermedi bu kadar net bir cevap beklemiyordum açıkçası
incinur0102 SKayaa bence bekle canım biraz daha,bize de hep kesin olarak kız dendi 18.haftamdayim erkek olabilir dedi.Bacak arasını defalarca açmıştı onkadar emindi ki kız olacağına,şimdi kordon mu başka bişi mi net değil