Aranızda bu haftalarda yürüyüş yapan yada evde rutin işlerini yapan varmı ben biraz çok evhamliym galiba az önce dışarı çıktım 1 saat kadar belim agridi kasiklarimada vuruyo tabi sizinde oluyomu eve geldim yatıyorum bı sorun varmıdır ilk gebeligim korkuyorum