Feyza4 Tugceekvs 23 +3 bu gün gittim en son 19 haftalıkken gitmiştim, 600 gr dedi bebişime bilmiyorum artık tam boyu kaç fotoğraf istedim ama terimlerinden pek anlamadım😄
ArvenMom Tugceekvs 19+6 da 324 gramdı kızım cuma randevu var bakalım kaç olmuş 23+4 falan oluyoruz o gün 🙈
Feyza4 nebakiyonkomikmi 😁ya büyük mü bebişim bilmiyorum ki 23+3 çokta iştahım yok kusuyorum sürekli ama
Feyza4 nebakiyonkomikmi google amca 24 haftaya uygun diyor 600 gr için zaten bi kaç güne 24 haftalık olucaz normal yani herhalde😁🥲🥰doktorumda bişey demedigine göre iyidir diye umuyorum
Sa26 Ben 24 haftalıgım geçen güm gittiğimde 550 gram dedi sıkıntı yok dedi biraz küçük ama imşllah toparlar