Aybukealtintas Sedaince Gecen migros ta 4 yedek bir sap olarak 30 tlydi normalde 4 yedek 60 tl falan oldu, gecen sene 20 küsür e alıyordum
behrem breeze kesinlikle. yıllardır tıraş bıçağı kullanıyorum breeze kadar kötüsünü görmedim çok kullanışsız nedense. yalnız breeze'i genital bölgede kullanırken zorluk çekiyorum kalın geliyor bana, o yüzden orası için tıraş köpüğü ve 3 bıçaklı tıraş bıçaklarından kullanıyorum daha rahat ediyorum.