bbyyzl hanımlar malum zor zamanlar geçiriyoruz, depremi çok derin hissetim kaç gün dışarda kaldık ve çok ağır hasta oldum, 18 haftalık gebeyim doktor antibiyotik yazdı bugün Amoklavin kullanan yararını ve zararını gören var mı içim hiç rahat değil 🥹😭