Feyza4 valla ben 25 yaşına kadar ağzına tatlı sürmemiş insandım ama gebelik şekerinden şüpheleniyordu doktorum mutlaka yaptır dedi bebek iri ondan kaynaklı ise önlemimizi alalım çok tereddütle gittim nasıl bişey içeceğimi bilmeden 75 mg bildiğiniz çilekli maden suyu gibi bişeydi hatta içerken baya keyif aldım yani açık havada içtim hastane bahçesinde arkadaşım ile gitmiştim o bile şaşırdı eğer ki asitli şeyler tüketen biriyseniz hiç korkmayın bana da oradaki hemşire tek misiniz keşke yanınızda biri olsaydı bazılarında mide bulantısı gibi etkiler yapıyor dedi kendinizi şartlamayın ben ki kendime asla inanmıyordum dr da söylemiştim ben asla tatlı tüketen biri değilim kesin kusarım falan içebildiğin kadarını uç demişti içmiştim hepsini normal çıkmıştı sonuçlarımda sadece kan verme olayı beni etkilemişti durmadan git kan ver her yerimi delik deşik etmişti hemşirenin biri 😬