6 aylık kızım sağ olsun telefonuma bardak attı. Zaten gitmeye meyilliydi telefon idare ediyordum ama iç ekrandan küçük bir parça kırdı ekranım şu an çizik çizik. Birkaç gündür idare ettim falan diyorum da giderek gözlerimi bozmaya başlıyor 🤦🏻♀️
İş insanı değilim, telefondan her şeyimi halletmiyorum öyle üst düzey bir şeye gerek yok sadece hafızası yüksek olsun isterim özellikle, şöyle uygun yollu orta halli telefon önerileriniz olur mu?