Naz1626 39 hafta oldum hiç belirti yok tecrübeli normal doğum yapan anneler doğumun başlayacağını su nişan gelmesi dışında hissediyor muyuz ?
Meryemnrrr Bende bir haftadır doktora gidiyorum hiç birşey hissetmiyorum fakat nst doğum sancısı olarak gözüküyor… Bir haftadır her iki gün gidiyorum hiç bir belirti yok. İlk hamilelikte rahim kasları kuvvetli olduğu için geç olması normamiş..