Hanımlar ya ben tesettürlüyüm. Devlet hastanesine gidiyorum 32. Haftadayız şuan. Hastane çantası hazırlıyorum. Ama neöer koyacağını bilmiyorum yardım eder misiniz. Önden düğlemi alt üst pijama takımı aldım yeterli midir sadece. Yoksa elbise gibi uzun gecelik de alman gerekir mi