esmerella37 ya ben hep erkek erkek derdim evlenmeden önce bile içimden hep erkek olsun ilk çocuğum diye isterdim ama bir taraf da kız istemiyor değil yani böyle cilveli bişey dişlerimi kamaştırıyor ne yalan söyleyeyim hayırlısı sağlıklısı olsun diyorum 🙏🏻