kubiko__ Zeynep_aslkn17 ben ilk baktırdığımda uygulamaya göre 4 haftalıktı 3 şubatta 11.05 çıktı beta 2 gün 5 şubatta sonra 60 çıktı 7 şubatta 180.6 çıktı 9 şubatta 480 çıktı Bu cumada kese için muayene olmaya gideceğim 5+2 olacak cuma günü
Zeynep_aslkn17 kubiko__ benim de son adet tarihime göre 4 haftalık 59 çıktı adetim4 gündür gecikti 5. Gün bugün normal mi sizce
kubiko__ Zeynep_aslkn17 bende bu konulara acemiyim ama bu beta yükselmesi herkese göre değişiyor sıkıntı yapma sen dikkat et kendine dua et bol bol güzel şeyler olur inşallah