perapoyraz benim görümcem aventin ikili emziğini almış ama geçen sene kızı oldu o kabul etmemiş emziği diğerini bize vermişti belki alırsa diye biberon da almadm emzirme eğitiminde meme reddi olcağını söylediler sadece kaşık biberon almıştm ilk etapta belki vermem gerekirse diye ona da gerek kalmadı çok şükür kızım emiyor ama bikaç hafta sonra durmadığında emziği denedim mememe alıştıktan snra aldı şimdi uyuyacağında alıyor. Yani bebeğine bağlı biraz