Selo111 Merhaba arkadaşlar kan değerlerimde alt 148 ast de 57 çıktı Protestan ve corasprin kullanıyorum sizin de basınıza geldi mi doktor gastroentolojiye yönlendirdi siz de neler oldu bu durumda
Mervesultan Selo111 alt ast değerleri karaciğer enzimleridir,Hp b hastası değilseniz muhtemelen herhangi bi durum bunun yükselmesine sebep oldu,hormonlar, ilaç karaciğere etki edecek şeyler
aslinda Selo111 demir ilaci ferro sanol kullaniyordum. Ara verdigimde düşmüştü. Tesaduf müdür bilemem ama sanirim ilaclar da yukseltiyor. Folik asit var iceriginde ona başlamıştım.
Ae1226 Selo111 benimde yükselmişti doktor hafta da sadece kan aldı ilaç bile vermedi ben kendim bol yeşillik balık ve esmer ekmek tükettim siz de öyle yapın ayrıca havuc çok y3dim ve şükür düzene girdi . Folik asit kullandıktan sonra yükselme olmusru bende de
Selo111 2022bebeki hayır yoktu kan tahlilinde çıktı neden sordunuz kaşınınca mi daha kötü safhada oluyor
bejanne00 Kaşıntıyla beraber safra asidi yükseliyor. Gebelik kolestazı olabilir doktorunuza göstermeniz gerekiyor. Takip ediliyor. Benim ilk gebeliğimde oldu kan verdim her hafta düzenli. Çok şükür bi sıkıntı olmadı ama ilaç veriliyor normalde
bejanne00 Selo111 sebep yok aslında bişey söylemediler. Gebelikte olabilen bir şey ama dikkatli olunması şart
bejanne00 Selo111 sebep yok aslında bişey söylemediler. Gebelikte olabilen bir şey ama dikkatli olunması şart