Ben cinsiyeti için 15. Haftada baktırıp 40 Euro ödemiştim ama bi arkadaşım o parayı tekrar iade alabilirsin demişti ama nereye başvuru yapılır alınır bilmiyorum uğraşmadım 🤷🏻♀️ 60 gün kaldı doğuma şu saatten sonra da gerek yok bakarsa bakar bakmazsa bakmaz modundayım 🥴