21_kub34 dediğim gibi hastaneye gitsen yine doktor birşey yapamaz….
Benim bel ağrım o kadar şiddetliydi ki ayağa kalkıp yürüyecek oturacak bir işi yapacak halim yoktu hatta egilemiyordum bile o derece ağrılarım vardı ki hala da var zmn azalır inşallah ağrıların ….