Merhaba arkadaşlar bişey sorcam size ben 32 haftaligim bugün doktora gittim doktor baktı dedi bebeğin karnı ve başı büyük haftasına göre iri bebek gorunuyo ama onlara göre bacakları kısa dedi şekeri olabilir dedi şeker yükleme testi yaptım dedim herşey normal dedim o zaman bebeğin haftası daha büyük dedi hesapladı bnm dediğim gibi çıktı o zaman perinatoloji bölümüne git onlarda baksın dedi böyle bişey yaşıyan varmı acaba