26+5 deyim şeker yüklemesi yapalım dedi doktor ama hiç yaptirmak istemiyorum 3 lu tarama ve detaylı ultrasonda herşey normaldi kan tahlili verdim aç karnına verdiğim icin orda da şekerim düşük çıktı gebelik şekeri olsa tahlilde çıkardı diye düşünüyorum şimdi şeker yüklemesi yaptirsam bebeğin butün anatomisi değişiyor diyorlar tatlı içtiğim için çocuk çok hareket ediyor ve çok yorgun düşüyor diyen oldu o yüzden çok kararsız kaldım devlet takipliyim yaptırsam mi yaptirmasam mi emin olamadım sizde yaptırmayan var mı yaptirmasam şimdi Dr niye yaptırmadın diye fırça atacak 😁😁