Bseucr hayırlı olsun öncelikle çok sevindim ☺️ ben de 35. Haftamda çift yumurta ikizlerime hamileyim ilk öğrendiğim zamanlar geldi aklıma şimdi doğuma en fazla 2 haftam kaldı nasipse 🌸 şöyle anlatayım herkesin hamileliği zaten kendine özgü ben mesela hiç mide bulantısı yaşamadım hiçbir şeyden tiksinmedim, herhangi bir kanamam vs olmadı ilk aylarım rahat geçti o yüzden sadece senelerdir reflüm var doktorum 12. Haftadan sonra kendi ilacımı da kullanmama izin verince mide yanması sorunumda kalktı ortadan. Herkes yerinden kalkamayacaksın, zor geçireceksin, aman nasıl yapacaksın diye gözümü korkuturken ben kulağımı tıkadım hepsine. 35. Haftamda hala gayette yerimden kalkıp işlerimi yapabilecek durumdayım sadece bebekler ağırlaştığı için ağrılarım fazlasıyla arttı ona da katlanıyoruz bir şekilde. Demem o ki hamileliğimizin zor da geçebilir kolay da geçebilir ama kendim de tecrübe ettiğim için söylüyorum ne kadar pozitif ve olumlu düşünürseniz o okadar kolay ve pozitif geçiyor süreç. Tabiki tekil gebeliğe göre riskleri var tabiki daha zor biz ikiz annelerinin en çok endişelendiği konu da erken doğum riski. Günleri sayıyorsun artık riskli haftaları geçebilmek için ama korkma artık 24-25. Haftalardan sonra doğsalar bile yaşıyorlar Allahın izniyle. Ne kadar içerde kalırlarsa o kadar kâr ☺️ ancak son haftalar kolay geçecek diyemeyeceğim ciddi anlamda zorlanıyorum yatarken kalkarken özellikle geceleri sağından soluna dönmek bile canını yakıyor insanın ama işte annelik böyle bir şeymiş demekki ki bir şekilde bütün zorluklara göğüs germeyi öğreniyorsun. Benim ikiz hamilelikle ilgili tecrübelerim bunlar. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağ salim hayırlısıyla alalım bebişleri kucağımıza inşallah tekrardan hayırlı olsun ☺️