gozdesya İnci ismini çok seviyorum babannemin ismi ve bileğimde yazıyor☺️ bende kızıma koymak isterdim ama haksızlık olsun istemedim. Sevgililik zamanımızdan masala karar vermiştik onu koyacağız. Ama dediğim gibi inci bence çok zamansız bir isim ve çok zarif şimdiden adıyla büyüsün sağlıka mutlulukla gelsin✨💖