Yelizdemir45 ilk bebegimi 33 haftada doğumu oldu ikinci bebeğim 38+3 günlükken acil alındı eski sezeryan yerime dayanmış ve 2mmlik yer kalmıştı sorun olabilirdi diye alındı ilkine göre güzel zamanda doğdu ama oda solunum sıkıntısı sebebi ile kuvezde yattı malesef iki bebeğimide odamda göremedim şuan üçe hamileyim bakalım neler olacak 🙏