Ben ilk aşımı 22. Haftamda olmuştum. Ikincisi icin bugün gittim 27 hafta 6 günlüğüm tetenoz aşısının olmadığını deprem bölgelerine gönderildiğini soylediler. 32. Haftana kadar takipte kal gelirse yapalim dediler. Yani 32. Haftaya kadar yapılabiliyor galiba 🌸