Deletedmom_116 Erkek annesi olanlar Bebekleriniz kaçıncı haftada geldiler acaba gününü beklediklerim . Hani diyolar ya erkek bebekler geç olur diye varmı bı alakası öylemi oluyo
Damlasuu Deletedmom_116 genelde eski topraklar öyle diyor kızım 36 haftada doğmuştu ama 40 ı geçen çok kız bebekte gördüm hurafe bence ama eskiler gününü geçtiğini duyunca kız bile olsa kesin erkek bu diyorlar😂
melike098 Deletedmom_116 41 Haftada dogdu oğlum hatta dogmaya niyeti hala yoktu sancim bile yoktu yatış verdiler haftasi dolduğu için
Mustafayigitvebeytugannesi Deletedmom_116 ilk oğlum 43+0 da suni sanciyla normal doğum ikinci oğlum 39+4 de suni sancıyla normal doğum şimdi üçüncüyu bekliyorum oda erkek ne zaman gelir bilmiyorum şuan 28+4 haftalık 🥰
Deletedmom_116 Damlasuu Ahahah yahu annemde durmuş öyle diyo bende sedim naptın içerde benim iglanlami görüştün😂😂 yok oleydi bilmem ne sinirlendirdi beni yahu
Deletedmom_116 Mustafayigitvebeytugannesi Kiz az daha dursaydi doğum gününü kutlar Diniz😂😂😂💙Maşallah sağlıklı olsun evlatların 💋
Ozlemiskndr Deletedmom_116 batıl inanç benim ilk kızım 40 ikinci 41 de doğdu bu erkek ama aynı zamanda bekliyorum
Mustafayigitvebeytugannesi Deletedmom_116 hahaa Allah seni saten hiç durmayan bir çocuk ya aşırı yaramaz hep diyoruz sen 10 ayliksin diye 😂😂😂
Hlmylmz_69 Deletedmom_116 Deletedmom_116 38+2de kendi gayretimle açıklık oldu doğum oldu normal doğum düşünüyorsan
Deletedmom_116 Hlmylmz_69 Ewet normal doğum istiyorum Nasıl oldu peki daha var ama bilgim olsun istiyorum