Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Benim 11. Haftada minik bir kanamam oldu ve kan uyuşmazlığımız olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Sonrasında ayda bir kan ile takip yapılıyordu fakat indirekt coombs pozitif çıktı. Titresi ¼ çıktı ve doktor iğneye bağlı olduğunu söyledi ve iki haftada bir kandan takip edilecek dedi. Sorum şu. Pozitif çıktıktan sonra negatife dönme ihtimali var mı ?