onehappymoom lerem_merel ben kullanıyorum eğer aşırı ağrın yoksa bir tane ama aşırı ağrın varsa iki tane yada onun yerine öğlen maden suyu akşam magnezyum içebilirsin yinede doktoruna sor tabiki
gizgizz lerem_merel ben kullanıyorum ağrılarım çok diye doktor 1 saşeden 2ye çıkardı ama yine bende işe yaramadı 🥲 kimisinde günde 1 yarıyormuş ama doktorunuzla görüşün öyle kullanın
nur34_ lerem_merel benimki saşe sabah kahvaltiyla aksam yemekle birlikte aliyorum allahtan icecek tadinda yoksa hicbirsekilde icemzdm
Hayalmi lerem_merel tabiki hamilelikte magnezyum çok önemli demişti drum özellikle 30 . Haftadan sonra benim düşük olmadığı için günde birkere fakat değer düşükse günde 2 içende var drun tahlille karar verebilir 😊
lerem_merel gizgizz Kanamam Olduğu İçin Doktorum Magnezyum yazdı ama kaç kere alıcağımı unuttum 🤷🏼♀️
elifcicek_07 1 kez alıyorum akşamları oda yatmadan 2 saat önce falan huzursuz bacak sendromum için yazmıştı
Nurrmerttt- lerem_merel Kullanıyorum. Günde 1 saşe içiyorum. Doktorum çok ağrın olursa yani dayanamayacak kadar olursa 2 saşe içebilirsin demişti. Belimde ki siyatik sinirden dolayı içiyorum ben😊