Merhaba bebeğimde gelişimsel gerilik vardı kilo da almıyor beslenme bozukluğu var şuan 28 hastalığım her hafta perinatolojiye doktoruna gidiyorum. Bebekte mesane büyüklüğü olduğunu söyledi 14 m felan dedi böyle bisey bayınar gelen var mı ne gibi sorunlar oluyor acaba