Nevaninannesi Kızlar selam Hamileliğin başından beri diş etlerim çekilmehe başlamıştı. Aşırı diş eti kanaması yaşıyorum. Son zamanlarda şişmeye ve acımaya da başladı. Yaşayan , diş hekimine görünen vs oldu mu aranızda?ne önerirsiniz
Susam-21 Nevaninannesi Maalesef iki aydır bende aynı sorunu yaşıyorum 😒 devlete gittim hiçbir şey yapamayız dediler kendi doktoruma sordum çok ilaç kullanma taraftarı olmadığı için herhangi bir dis doktoruna da gitmemi önermedi tuzlu su ile gargara yap dedi hiçbir faydası olmadı artık çok fazla canımı sıkıyor dis eti kanamaları 😒😒
Bbetll Nevaninannesi canım yıllar önce başıma gelmişti ve doktorum eczaneden organik vazelin almamı söylemişti. Geceleri uyumadan hemen önce vazelini diş etlerime sürdüm ve gerçekten faydasını gördüm. Hamile değildim ama ben belki sizde de işe yarar. Zararı olacağını düşünmüyorum
Nevaninannesi Susam-21 kanamayı geçtim artık yara ve şiş olmaya başladı. Ağrı yapacak diye ödüm kopuyor. Benm de dr dişçiye gitme dedi. Bakalım son zamanlar inş dayanır 🙏
Nevaninannesi Bbetll denerim ben de dr danışıp. Bir şeyler yapamazsam daha kötü olacak ☹️ Teşekkür ederim 🙏