Emine0077 Bugün 38+2yim. 38+1 de doktorum elle muayene yaptı ve eve geldiğimde biraz kasıklarımda sızlama belimde de ağrı hissettim, birkaç saat sonra tuvalete gittiğimde peçetede pembemsi bir şey gördüm sizce normal midir? Bu durumu yaşayan var mı ?
Hallerimvarbenim Emine0077 Nişanın gelecek muhtemelen onun belirtisi sanırım benim çatı muayenesinde olmadı ama pembe akıntı geldi iki üç saat sonra nişan gelmişti