Kızlar biz geçen ay hiç korunmadik denedik ama ben adetimden 2 gün önce normal adet oldum bugün bitti ama 5 gündür her sabah ilk hamileligimde ki gibi kusuyorum midem bulanıyo hamileyken adet olanları okumuştum acaba diyip test yaptım Bi çizgi çıktı ama kuruma çizgisi mi yoksa pozitif mi anlamadım Bi bakar mısınız su damlatinca silinirmiş kuruma çizgisi ama bu iyice belirginleşti bu kadar imkansızın içinde olabilir mi ya acelesi yok bu ay da denycektik ama çok tuhaf bunlar psikolojikmen de zorlamadik yani illa da olsun diye