Kızlar 36+4 haftalığız. Cumartesi kontrolüm var. Tekmeye hıçkırığa ya da böyle göbeğimin inip çıkmasına alışığım ama az önce çok farklı bir şey oldu.
Baya 5 kez tekrarladı bu arada. Sanki karnımı hayalet bir el sallıyor da her yerim sallanıyor gibi.
Normal oturuyordum ayaklarımı uzatıp bebek bir anda kendini güçlü bir titreşime almış gibi karnımı sallamaya başladı. Dedim dönmeye mi çalışıyor acaba. 10 saniye falan sürdü. Sonra 10 saniye normal durdu. Sonra yine aynı şekilde ama baya ben sallanıyorum kalçam bacaklarım sallanıyor o derece güçlü.
Korktum sola doğru yattım durdu.
Makat geliştiydi 35+1 de. Her şey yolundaydı. Sancım yoktu. Doktor 37 de gel dedi. Cumartesi gideceğim. Başına böyle bir şey gelen var mı?