Yaklaşık iki haftadır dişetim şişmişti doktorun izniyle antibiyotik kullandım geçmedi, dün dişçiye gittim çekilmesi lazım dedi kanal tedavisi olan diş bu arada ama haftam ileri diye çekmedi, şu an dolgu sallanıyor düştü düşecek ve aşırı ağrı yapıyor, doğuma da çok var ne yapabilirim? Bu haftada diş çektiren var mı?