Merhaba arkadaşlar bişey sorcam size ben 32 haftaligim bugün doktora gittim dedi ki bebeğin karnı ve başı büyük haftasına göre iri bir bebek ama bacakları kısa dedi şekeri olabilir dedi şeker yükleme testi yaptım dedim herşey normaldi o zaman haftan daha büyük dedi hesapladı oda benm dedigim gibi çıktı perinatolojiye yönlendirdi oraya gidicem cuma günü aynı bu durumu yaşıyan var mı