Dyg1026 korkulacak hiç bişey olmadığını bilin öncelikle. İğneyi hissetmiyorsunuz bile, sadece dokunmaları çoookk hafif hissediyorsunuz. Zaten bebeğinizin sesini duyduğunuz an gerisi hiç umrunuzda olmuyor😍
Sonrasında uyuşma geçtikçe ağrıları oluyor insnaım buna hazırlıklı olmakta fayda var. Ayaklarınızı muuttlaka sıcak tutun. İlk uyuşma geçerken insan çok sıcaklıyor gibi oluyor ama gaz çıkarmak için mutlaka sıcak lazım ayaklara ve bol su hoşaf.
İlk kalkış çok acılı oluyor sezeryanın belki de en zor kısmı. Ama kalktığınızda pes etmeyip adım atmaya başladığınızda göreceksiniz ki üçünci dördüncü adımdan sonra ağrılar acılar hafifliyor. Pes etmeden yürüyün yürürken nefes alıp verin kendinizi sıkıp kasmayın. Ben her saat başı kalktım en az 5dk yürüdüm.
Gaz çıkarmak için yürüyüş, sıcaklık, hoşaf, su çok önemli unutmayın. Eve geldikten sonra da kendinizi salıp yatmayın. Ben ilk iki gün eve gelince hep yattım yattıkça daha da kötüleştim. Bunu farkedince kalktım yürümeye başladım farkettim ki hareket ettikçe iyileştim. Bugün tam 1 hafta oldu şükürler olsun şuan ağrılarım sancılarım dayanılabilir seviyede. Ağrı kesici almadan normal yaşantıma dönmeye başladım.
Ve sakın ilk günden süt gelmesini beklemeyin. Malesef ilk gün bol bol sağım yaptığım halde bir damla bile gelmedi sütüm. İkinci gün süt yapıcı takviyeleri de azıcık gelmeye başladı ve üçüncü günde tamamen geldi. Kendine zaman ver ve strese girme. Stres sütün en büyük düşmanı.
Süt yapıcı olarak bol bol tahin,hurma,rezene çayı,Solgar vitamin, ceviz ve kuru incir tükettim ve sürekli su içtim çok çok faydasını gördüm.
Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲