Mryy01 2 kürtajımı oldum doktorum genel muayeneden sonra kist oluşmuş ama bi zararı olmaz dedi korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
Baliimsid Mryy01 merhabalar kendiliğinden eridi mi bana da bebeği besleyen kist var dedi adetle atılır dedi ama