Atss0000 Kizlar merhaba bugun detaylı ultrasonum vardi doktor bebeğimin sol ventrikulunde parlaklik oldugunu soyledi asprin verdi boyle bi durumla karsilasan var mi acaba moralim çok bozuk yardımcı olabilir misiniz
Gulak Atss0000 benim bebegimde de var daha dogum yapmadim ama ilgili prof gittik dogduktan sonra kapanir kilo aldikca Allahin izniyle de oyle olur yani bu aralar cok fazla var parlaklik olan bebekler var hic kafaniza takmayin
Asiye6125 Atss0000 benımde vardı bebgımde son zamanlarda gecmişti.cogu bebekte oluyrmuş stres yapmayın.kontrollerinizde doktorunuze sorun bakıp bılgı verır.
Selisce Atss0000 üzülmeyin korkmayın benimde detaylıda parlaklık görüldü tek başına korkulacak bişe değil dedi doktorumuz 2 li testte sorun yoktu ense kalınlığı burun kemiğinde sorun yoktu 25. Haftada gittiğimde hala geçmemişti 29. Haftada gittiğimde çok şükür parlaklık geçmişti
melike098 Atss0000 banada ayrıntılı ultrason da kalbinde kucuk bir parlaklik var dediler ama ilac falan bisey vermedi doğana kadar gecer tek başına bişey anlam ifade etmiyor dedi doktor doğumdan sonra kontrol edicez dediler
gamzosgamzos Atss0000 benim bebegiminde kalbinde parlaklık vardı çok şükür bir sorun olmadi doğdu martta 1 yaşında olacak ☺️
gamzosgamzos Atss0000 amin canım inşaAllah Allah razı olsun Rabbim sizide sağlıkla kavuştursun inşaAllah 🤲🥰