Deig şampuan olarak baboon marka sakura katı şampuan çok çok öneririm. Sıvı şampuanlara göre çok daha uzun süre gidiyor. Yıkadığım gün yağlanan saçlarım artık 3 gün dayanabiliyor ve çok işlem görmüş uçlarım bile kurumuyor. Her duşta saç kremi kullanırdım artık haftada bir kullanıyorum. Onun dışında cerave yüz temizleyici, la roche effaclar yüz temizleyici, cosmed yağ bazlı yüz temizleyici, cream co. nemlendirici kullandım kullanıyorum. Hepsinden memnunum