Snm123 Yarından sonra doğum yapacağım çok çok endişeliyim korkuyorum 37.0 haftalık doğacak şekerim var doğunca solunum sıkıntısı olur korkusu var
anapanda12 36 haftadan sonra bebekler normal solunum yapabiliyor endişe etmeyin sağ salim kucaklarsın inşallah ❤️
Sibola Snm123 benimde suyum çok fazlaydı solunum sıkıntısı oldu 4 gün yattı kuvezde sonra geldi sende kendine böyle biseyi kodlama Kur’an oku herşey güzel olucak de 3. Sezeryana gircem bende 10 gün sonra ☺️
Snm123 Sibola benim suyum iyi fazla değil sanırım canım ama korkuyorum gene de senin tokluk açlık kaç çıkıyordu şekerin kaç haftalık doğdu
Gul2020 Benimde yarın doguma giricem 38+5 olucam şekerim var yüksek doz insilin kullandım tansiyon arada yükseliyor 4 sezaryen olucam inşallah sağ salim kucağımıza aliriz bende çok korkuyorum
Sibola Bende şeker yoktu ki şu coktu diye 1 ay hastanede yatırdılar su çok olduğu için şeker takibi yaptılar sürekli ama şeker cikmiyodu 38.+4 gibi almışlardı zaten