Ben 17+2 deyim iyi gibiyiz. Serklaj olduğu ve riskli gebelik geçirdiğim için sürekli yatıyorum bu çok can sıkıcı olabiliyor hele 3.5 yaşında yaramaz bir evladım varken 🥺 evimdende uzaktayım kaynanamdayım en beteri bu şimdilik. Dualarınıza benide alın banada dua edin 🤲🏻