3kuzuAnnesiyim nazzlkn profilinde foto gordum ultrasyon fotosu bos yani nasil herkes erkk dedi ki :) hayirli olsn
nazzlkn 3kuzuAnnesiyim teşekkür ederim☺️ yok öyle değil hamile olduğumu öğrendik herkes kesin erkek içime doğdu dedi😂
Avukatanneee 3kuzuAnnesiyim ilk bebeğim pek anlamıyorum o yüzden ama inşallah öyledir içimden çok kız evladım olması geçiyor 🙏 çok teşekkür ediyorum
3kuzuAnnesiyim Avukatanneee Allah gonlune gore versin benimde 2 kizim var. Kizda ki bal bambaska. Ama benimde gonlumde erkk var . 3. Gebeligim inssllah benimde gonlumdeki olur :)
Avukatanneee esmerella37 nasıl anlıyorsunuz acaba merak ediyorum kusura bakmayın ☺️ teşekkür ediyorum bu arada ❤️