gtkgz Kan tahlilinde kansızlık çıktı doktor kan ilacımı ikiye çıkardı,başına böyle bı olay gelen var mı sonrası için önemli birşey teşvik eder mi ?
Ebrarmor Bende de kansızlık mevcut , hamilelik sürecinde kansızlık iyi bir durum değil , düzenli olarak kullanın ilacınızı aksatmayın , ben bir sürü ilaç değiştirdim hala yükselmedi serum olarak alacağım son çare doktorum öyle söyledi . gtkgz
anapanda12 Doktordan daha iyi kim bilebilir sizin için iyi olanı? Tâbi ki de 2 tane alabilirsin bende öyle kullandım bir kaç ay. Senin kan değerin çok düşük olduğu için doz yükseltilmiş. Endişe etme.