10 hastalıkken bana da plasentası rahim duvarını kapatmış dediler. Dikkat ettim doktorum bir ilaç verdi günde iki kere ilaç içtim daha sonra her ay gittiğimde aynıydı bi değişme olmamıştı. En son 24 haftalıkken gittiğimde plasenta normale dönmüş dediler ama doktorum zaten 28. Haftaya kadar dönme ihtimali var demişti ama seninki dönmeyedebilir çok kapalı demişti. Şükür düzeldi bence bebeğin hareketleri ile alakalı bebeğim ne zaman hareketlenmeye başladı yani hissetmeye başladım dışardan, doktorum düzelmiş dedi. Dikkat et sende inşallah düzelir