NeseEcrin Merhaba benim gibi beş +6 iken kahverengi leke gelen var mı çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 😔
Melegimmmmmm NeseEcrin benimde olmustu 4 haftamda leke ve pembe hafif kanama pregestan kullaniyorum suan sıkinti yok 8 haftalik oldu
Biranneikibebek_ NeseEcrin benimle aynısınız bende de dün geldi ve bugün de geldi ama ben normaldir dedim çok fazla gelmediği için önemsemedim doğrusu Allah muhafaza ya bi’şey olmaz inşaAllah
Rumeysaylz İçinin rahat etmesi için doktora git derim erken haftalarda yerleşme kanaması olabilir ama emin olmak için doktor şart 👍
NeseEcrin Ben 4 ay önce böyle başlayan kanama ile bebeğimin kalbi durduğunu öğrendim ve kürtaj olmak zorunda kaldım o yüzden çok korkuyorum