Zeynept59 Kızlar dün adete 4 gün kala 8 beta ile öğrendim 2 günde bir kan vermek yerine kase testte koyulaşır koyulasmadigina baksak olmuyormu ,birde mesela dün 8 se yarin 16 mi ilmasi gerekiyor
minigiminannesi03 Zeynept59 iki katına çıkıp çıkmadığına bakmalısın canimkaset yada diğer türlü olmaz dis gebelik kimyasal gebelik oluşabilir diye 2 günde artışa bakılsın deniyor
Ebru060619 Zeynept59 bence beklemelisin hiç strest yapma 1 hafta sonra tekrar kan testi yap eğer yüksek çıkarsa değerin 2 binli değerleri görürsen doktora git zaten kese gözüküyor o zaman, ne kadar strest yaparsan sana zararı var canım