Kbrtncyk saglikla alin kucaginiza insallah 🤲🏻 Biz eylulde dogum paketi almistik ama tabi coook degismistir fiyatlar, en dogru fiyati geldiginizde ogrenirsiniz cunku haftanizla da alakali olarak paket almaniza gerek kalmayabilir sadece dogum icin anlasacak olabilirsiniz 😌 28+5 olduk bugun ben 6. Haftamdan beri oraya gidiyorum maksimum bekledigim sure 10dk. O da cok normal icerdeki hasta cikana kadar bekliyoruz maksimum. Calisanlarindan kosullarindan cok memnunuz biz. İnanilmaz guler yuzluler bi kere ilk defa oyle bir hastaneyle karsilasiyorum. Bankoda durandan danismada durana kan vermede calisanina kapida sizi karsilayanina kadar herkes cok pozitif. Yenidogan icin de hazirligi olan sartlari iyi olan bir hastane. Guzel bir hastane secimi yapmissiniz yani bence 🥰