Duygumut EAyse-09 Benimde şekerim var maşallah bebeklerimiz çok tatlı şimdiden çıkardı şekerlerimizi. Doktor bana büyük ihtimal sezaryan olursun dedi ilk gebeliğim. 32+2deyim su an
EAyse-09 kubra4428 benim de fazla doktor sürekli korkutuyor beni gelişimide haftasına göre iyi ama doktor ilk şekere bağladı sonra yüklemede yüksek çıktı gizli şeker de varmış size şekerden başka bebekle ilgili bir şey söyledimi yemek borusu ile ilgili falan
Duygumut Birde ben insülin kullanıyorum siz kullanıyor musunuz? Dün gittiğim 2. bir doktor banada makat gelişli dedi
EAyse-09 Duygumut diyet verdi ilk insülin başlayacaktı sınırda çok fazla olduğu için ama bi diyet deneyelim dedi kontrolde düşmezse insülin öyle başlayacak