Kızlar bisey soracağım suan 24 haftalığım ayın 21 ine kontrol için randevu aldım fakat randevum öğlenden sonra kafam çok karıştı şeker yüklemesini nasıl yaptıracağım o gün öğlenden sonra gittiğim için yapmazlar büyük ihtimalle acaba o gün normal kontrolüme gitsem sonraki gün sabah için çağırırmı şeker yüklemesi için yada iptal etsem sabahtan alsam randevuyu o şekilde yaparmı doktormu yönlendiriyor şeker yüklemesi için acaba ?