Hepinize hayırlı günler 30 haftalık hamileyim diş ağrısı yaşıyorum doktorumla görüştüm dişini çektirebilirsin dedi çekim ve dolgu serbest dedi belge imzaladı dişçiye vermem için ama ben korkuyorum ya birşey olursa diye hiç başına gelen var mı hamileliğinde dişini çektiren yardımcı olabilirmisiniz acaba 🙏💐