Kubrabsyg45 Ceylinmelike ben pek inanmıyorum ölçümlerin doğruluğuna. 34+2 de 2750ydi birgün acile gittim 35+0 da 2800 dediler dün gittim 36+1 2800 dedi. Hepsi farklı söylüyor. Doğumda ne çıkarsa şansımıza
Ceylinmelike Ozlemcyln Ozlemcyln kilosu fazla felan dedimi doktor peki çünkü benimde 3 kg 1 hafta onde dedi
Elif-59 gkcnn bebeğinizin gelişimi normal miydi peki? Ben bugün gittiğimde doktorum 2300gr dedi 34+6 için malesef karın çevresinin gelişimi 10 gün geriden geliyormuş. Size benzer bir şey dedi mi doktorunuz?
gkcnn Elif-59 yok hayır bizde her şey normaldi sadece 32. Haftada sancım çıkıyodu nst de erken doğum riskim vardı 36′ya kadar ilaç kullandım ilacı bıraktım 36+2′de suyumun gelmesiyle doğum yaptım doğumdan sonra da sadece 2 saat küvezde kaldı