EAyse-09 minikoglumuz biz 26+3 bazen çok hareketli kıpır kıpır bazen de duruyor korkutuyor😂 ama hareketler çoğaldı sizin nasıl kaç gram olmuşsunuz 955 olduk biz sağlıkla gelsin bebişler
minikoglumuz EAyse-09 959 gramdik 4 gün önce. Hareketlerini bazen b3nde dolu dolu hissediyorum böyle sol kasikta. Sizin bebek yukarıda mi acaba
Opecert Bende 26 tam gönek cevresnde kasığa dogru ya da sag göğsümün altında hissediyorum bazen cok sert ve hreketli bazen daha sakin oluyor esas 28-29dan sonra iyice hissedilirmiş dedi doktorum
minikoglumuz Opecert bende hep sol kaşık diyorum aşağıda mi çocuk hareketleri hissediyorum ama bazen güçlü bazen güçsüz
EAyse-09 Ben dönerken bazen de normal şekilde sert oluyor güçlü güçsüz benim de değişiyor ve aşağıda oluyor yukarı gögüs hizasına çıkıyor değişiyor sizin süreklimi aşağıda hareketleri
EAyse-09 minikoglumuz benim şu ana kadar olmadı ilerde olurmu bilmiyorum baskıdan sadece sık sık tuvalet baskıdan dolayı
Mhtpkts @EAyse-09 gerginlikten değilde göbeğimin alt tarafına Ağrı giriyor bazen doktoruma sormadım ama karın büyümesiyle alakalı herhalde ☺️