Anne0909 canım çok normal son zamanlarda ama böyle konuşma bence. Allah korusun dua kapın açık olur bişey olur pişman olursun. Bende çok ağır bir hamilelik geçirdim çok yoruldum bıktım diye çok söyleniyordum. 35+4te erken doğum yaptım ve bebeğim 1 haftadır küvezde. Eve boş pusetle dönüp onu hastanede bırakmasaydım da keşke o ağrıların acıların onlarca katını yaşasaydım diye ağladım günlerce.
Rabbim inşallah sağlıkla hayırlı zamanda kavuştursun 🤲